۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۷:۱۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 83591215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم آل خلیفه ۸ شهروند بحرین را به حبس ابد محکوم کرد

تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند: دادگاه جنایی بحرین هشت شهروند این کشور را به اتهام آنچه که تلاش برای تشکیل سازمان تروریستی عنوان شده، به حبس ابد و پرداخت ۱۰۰ هزار دینار جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرآة البحرین، دادگاه جنایی بحرین در ارتباط با این پرونده ۳۰ نفر را به حبس ابد و زندان محکوم کرده است.

بر اساس این گزارش، دادگاه جنایی بحرین هفت نفر از دیگر متهمان این پرونده را به ۱۰ سال زندان و پرداخت ۱۰۰ هزار دینار جزای نقدی، یک نفر را به ۱۵ سال زندان، چهار نفر را به پنج سال زندان، ۹ متهم را به یک سال حبس، یک متهم را به سه سال حبس محکوم کرد و یک متهم دیگر نیز تبرئه شد.

بنا بر گزارش مرآة البحرین، این افراد به خاطر عضویت در گروه های ائتلاف ۱۴ فوریه و جریان الوفاء الاسلامی دستگیر و محاکمه شده اند.

دادستانی رژیم آل خلیفه بحرین، سال گذشته ۱۶۹ نفر از مخالفان خود را به بهانه تشکیل گروه موسوم به «حزب الله بحرین» محاکمه و در نهایت، ۶۹ نفر آنها را به حبس ابد و سایر متهمان را نیز به حبس های طولانی مدت محکوم کرد.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از ظلم رژیم آل خلیفه به مردم مواجه است.

رژیم آل خلیفه از سال ۲۰۱۱ تاکنون ۳۸ مسجد شیعیان را تخریب و شماری از حسینیه ها و تکایا را مورد حمله و صدها تن را بازداشت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha