سه هزار و ۲۲۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان مرکزی انجام شد

اراک - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سه هزار و ۲۲۸ مورد بازرسی در یک ماه گذشته در سطح این استان انجام شد.

«محمدرضا حاجی‌پور» روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: ۱۳ و ۶ دهم درصد از بازرسی‌های انجام شده در این مدت منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۳۰۹ بازرسی از مجموع این بازرسی ها در مرکز استان انجام شده و ۲۰۳ فقره معادل ۱۵ و ۹ دهم درصد این بازرسی‌ها منجر به صدور رای شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: یک هزار و ۱۰۷ مورد از بازرسی‌های انجام شده در مرکز این استان در آبان ماه انجام شد و ۱۹۷ پرونده بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معادل ۱۷ و هشت دهم درصد تخلف‌یابی شده است.

حاجی پور یادآورشد: ۱۸۶ مورد گشت مشترک از بیست و پنجم آبان ماه تا کنون در سطح استان مرکزی انجام شده و یک هزار و ۲۰۶ مورد بازرسی توسط این گشت‌ها انجام و ۱۸۴ پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اکنون هیچ‌گونه کمبود کالا در سطح استان مرکزی وجود ندارد، اظهار داشت: گشت شب یلدا از برنامه‌های دستگاه‌های نظارتی استان است و مقرر شده در این گشت‌ها کالاهای مورد نیاز مردم مورد پایش دستگاه‌های نظارتی استان قرارگیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۱۸۷ گروه با افزایش قیمت بنزین وظیفه بازرسی از بازار شهرستان‌های این استان را برعهده گرفته و تاکنون یک هزار و ۲۹۰ مورد بازرسی از واحدهای استان انجام شده‌است.

«حمیدرضا القاصی‌مهر» افزود: ۴۱۳ فقره پرونده تخلفاتی در این مدت توسط این گروه‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بازرسی از شرکت‌های پخش عمده، واحدهای تولیدی، فروشگاه‌های لوازم خانگی، آژانس‌های برون شهری و دورن شهری و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله اولویت‌های بازرسی این گروه‌ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۱۸ فقره پرونده تخلفاتی در این مدت در حوزه کالا و خدمات تشکیل و ۹۹۰ فقره از این پرونده‌ها منجر به صدور حکم محکومیت شده است.

القاضی‌مهر افزود: پنج میلیارد و ۵۰ میلیون و ۳۹۱ هزار ریال جزای نقدی برای این واحدها صادر و ۲ میلیارد ریال این جریمه‌ها وصول شده است.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha