زیدان: بارسا «مسی» را دارد ما هم سلاح‌های خودمان را

تهران- ایرنا- زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از ال‌کلاسیکوی حساس چهارشنبه شب، گفت: می‌دانیم آنها «لیونل مسی» را دارند اما ما هم سلاح‌های خودمان را داریم.

این دیدار که به دلیل ناآرامی‌های کاتالونیا به ۱۸ دسامبر (۲۷ آذرماه) تغییر زمان داد، نخستین ال‌کلاسیکو فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ است.

زیدان در این نشست به سوالات زیادی پاسخ داد که در زیر به شکل سوژه و پاسخ آمده است.

مشکلات خارجی پیرامون ال‌کلاسیکو

قانون قانون است. گفته‌اند همزمان از هتل خارج شویم ما هم این کار را خواهیم کرد. مجبور نیستیم توضیح بیشتری بدهیم. موضوع حائز اهمیت این است که بازی کنیم.

هراس از لغو شدن بازی

هرگز. باید انرژی خود را برای بازی در زمین متمرکز کنیم  و معتقدم این دیدار طبق برنامه برگزار می‌شود.

بنرها، شعارهای هواداران در نیوکمپ و احتمال توقف یا لغو بازی

داور باید آرامش خود را حفظ کرده و ما هم برای این کار به او کمک می‌کنیم. او نیز مثل ما و بارسلونا می‌خواهد کارش را درست انجام دهد. حرف‌های زیادی گفته شده اما مردم دوست دارند این بازی را ببینند.

فده والورده

والورده روند خوبی را در پیش گرفته است. ارزش این باشگاه بدین معنا است که ما همیشه بهترین‌ها را می‌خواهیم. او در حال اثبات این موضوع است که لیاقت بودن در رئال را دارد. همگی متمرکز بازی فردا هستیم و بعد از آن به عنوان سرمربی تصمیم خواهم گرفت.

نگرانی‌ها در خصوص بازی

نگران هیچ چیز نیستم. همگی خوشحالیم که می‌توانیم در چنین بازی به میدان برویم. هنوز ال‌کلاسیکوهایی را که بازی کردم، به یاد دارم و این بازی چیزی است که مشتاقانه آن را آرزو می‌کنید. فقط روی بازی فردا تمرکز داریم.

اعتراض بارسلونا به تصمیمات داوری

فکر نمی‌کنم این کار به معنای وارد کردن فشار زیاد به داور باشد. همه آزادند نظر خود را بگویند و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

لذت واقعی از ال‌کلاسیکوی پرآشوب

بله به طور قطع از این بازی لذت خواهید برد. این هم یک دیدار فوتبال است. ۱۱ نفر در برابر ۱۱ نفر قرار می‌گیریم و تعویض هم داریم. می‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم. می‌دانیم آنها مسی را دارند اما ما هم سلاح‌های خودمان را در اختیار داریم. فقط می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.

مشکلات مرتبط با گرت بیل

این موضوع برای گذشته است. بیل با ما و یکی از ما است. او بازیکن مهمی برای ما است و این موضوع را نشان داده و فردا نیز همچون سایر نفرات آماده خواهد بود. هیچ شکی در این مورد ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha