محمد مددی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر جذب مدیران کنترل کیفیت جدید پروانه صلاحیت ۷۰ نفر نیز تمدید شد.
وی اضافه کرد: این افراد پس از دریافت پروانه تایید صلاحیت، نماینده رسمی سازمان استاندارد در واحدهای تولیدی و خدماتی محسوب شده و باید وظایف خود را مطابق آیین نامه های مربوطه انجام دهند.
مددی با اشاره به اینکه پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت دارای اعتبار ۲ ساله است گفت: تمدید یا تجدید آن منوط به گذراندن دوره های آموزشی، ارائه گزارش فعالیت ها و تایید مدیرکل استاندارد استان است.
مدیرکل استاندارد همدان خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی برای هر شیفت کاری خود ملزم به جذب یک مدیر کنترل کیفیت هستند افزود: این کار پیش نیاز دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصول یا خدمت ارائه شده در واحدهای تولیدی و خدماتی است.
هم اینک در حدود ۴۰۰ مدیرکنترل کیفیت در همدان مشغول به کار هستند.
نظر شما