۶ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83609872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقشه‌های دشمن محکوم به شکست است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه دشمن عزم خود برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزم کرده است گفت: تصمیم جدی آمریکا، اروپا و دشمنان کشور به طور قطع محکوم به شکست است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مصلای این شهر، افزود: با وجود رهبری مجتهد و فقیه عادل و هوشیار، مردمی با بصیرت، جوانان انقلابی و نیروهای مسلح شجاع، نقشه‌های شوم دشمنان محکوم به شکست است.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ابدی است و پرچم آن باید با دستان مقام معظم رهبری به امام زمان (عج) برسد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: ملت انقلابی ایران، مجلسی انقلابی می‌خواهد و چنین مجلسی دارای شرایط باور داشتن انقلاب، حرکت در خط ولایت، دشمن‌ستیز بودن و تشنه خدمت بودن است.

وی خاطرنشان کرد: دولت چشم به خارج نداشته باشد و به مردم قهرمان ایران توجه کند.

امام جمعه سمنان، ۹ دی را روز بصیرت ملت ایران اسلامی برشمرد و افزود: مردم بصیر کشور با این شاخصه انقلاب اسلامی را چهل ساله کرده و به آن تداوم بخشیده اند.  

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در دست مردم است و مردم باید زمان رای‌دادن به ویژگی‌های کاندیدا توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نباید از رهبری خرج کنند بلکه باید خودشان تصمیم‌ بگیرند.

وی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه، زبان مردم است، یادآور شد: این تریبون مقابل دولت نیست که با آن بجنگد، زبان مردمی است که افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند اما گرانی‌های دیگر را نمی‌توانند تحمل کنند.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: مسوولان گره از مشکلات مردم بگشایند و دولت باید برای رفع گرانی‌ها به میدان بیاید.

وی با اشاره ولادت حضرت زینب(س) و تبریک به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه از این بانوی بزرگوار که نسخه دوم فاطمه زهرا(س) در عصمت و فضائل اخلاقی است و عاشورای حسینی را جهانی کرد الگو بگیرند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان با دعوت نمازگزاران به تقوا، تصریح کرد: تقوای پبامبر اسلام (ص)، تقوایی سیاسی است، بدان معنا که سازش با کافر و منافقان بی‌تقوایی محسوب‌ می‌شود.