روابط‌عمومی‌ عامل اثرگذار در کاهش فاصله بین مردم و ادارات است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روابط‌عمومی‌ها رکن اصلی و با اهمیت کاهش فاصله مردم با ادارات بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این بخش اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

«محمدمهدی شهریاری» شنبه‌شب در جمع مدیران دستگاه‌های‌اجرایی و مدیران روابط‌عمومی ادارات آذربایجان‌غربی که برای نخستین‌بار برگزار شد، افزود: جایگاه روابط‌عمومی در نهادهای اجرایی باید بیش از پیش ارتقا یابد و مدیران دستگاه‌های  اجرایی در این خصوص همه اهتمام خود را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: در حوزه روابط‌عمومی‌ها مشکلات زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین نتایج آن وجود فاصله بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است و باید این مشکلات با توجه ویژه همه بخش‌های مرتبط حل شود.

‍مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از روابط‌عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم بیان کرد: برای تبیین جایگاه و بروز توانمندی‌های روابط‌عمومی، اجرایی‌کردن سند روابط‌عمومی‌های استان در دستور کار قرار دارد.

محمد باقری فعال‌سازی جلسات هیات رییسه روابط‌عمومی‌های استان را از جمله اقدامات سال جاری برشمرد و با اشاره به انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر در استان اظهار کرد: ارزیابی گزارش‌های ارسالی از عملکرد هفته دولت، ارتباطات مردمی، به‌روزرسانی و خلاقیت و نوآوری از جمله فاکتورهای انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا در این آیین از مدیران روابط‌عمومی اتاق بازرگانی ارومیه، دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، و شرکت‌های توزیع نیروی برق و گاز قدردانی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی هم به عنوان مدیران حامی روابط‌عمومی مورد قدردانی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha