مردم کردستان با نه گفتن به اغتشاش، دشمنان را مایوس کردند

سنندج - ایرنا - رییس شورای اطلاع رسانی کردستان ضمن تقدیر از مردم این استان که به فراخوان‌های ضد انقلاب برای حضور در خیابان‌ها نه گفتند، این هوشیاری را موجب یاس و نامیدی دشمنان انقلاب اسلامی دانست.  

حسین خوش اقبال روز یکشنبه در ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه مردم کردستان بار دیگر با نه گفتن به فرخوان‌ها بر جدایی صف خود از اغشاشگران تاکید کردند، اظهار داشت: به دستور استاندار با جدیت پیگیر رسیدگی به آسیب دیدگان از اغتشاشات آبان ماه و بهبود وضعیت افرادی هستیم که در این ایام دچار ضرر و خسارت شده‌اند.  

وی به در پیش بودن ایام دهه فجر و تلاش برای معرفی خدمات نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات در اسفند ماه و نظر به مشکلات اقتصادی کشور، باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب دهه فجر امسال با شکوه تر از سنوات گذشته برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکا، با طراحی توطئه های متعدد در بحث تحریم ها و مشکلات اقتصادی، تلاش می‌کنند مردم را نسبت به نظام، دولت و حاکمیت بدبین کنند و از سوی دیگر ضد انقلاب و عوامل داخلی آنها نیز فعال هستند و این امر مسوولیت ما را دو چندان می کند تا ناامیدی که دشمن به دنبال است را با مشارکت مردم به امید و نشاط تبدیل کنیم.  

رییس شورای اطلاع رسانی کردستان تاکید کرد: باید گوش شنوایی برای مشکلات و دغدغه های مطرح شده از سوی مردم داشته باشیم و با اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و خدمات دولت و  نظام اسلامی در منطقه، فضای نشاط و امید را ایجاد کنیم.  
خوش اقبال با یادآوری در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردم را موجب یاس دشمنان دانست و گفت: مردم نشان داده‌اند همیشه با نظام و انقلاب همراه هستند اما ما هم باید تلاش کنیم در راستای حل مشکلات مالی، اقتصادی و معیشتی مردم گام برداریم.  

وی اضافه کرد: همه دستگاه های استان در راستای رفع مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند تلاش مضاعف دارند و ما هم به عنوان کسانی که در عرصه اطلاع رسانی فعالیت داریم، تلاش می کنیم شائبه هایی که توسط دشمنان انقلاب ایجاد می شود و مردم را نسبت به مسؤولان بدبین می کندرا با ورود به موقع و اطلاع رسانی صحیح خنثی کنیم.  

رییس شورای اطلاع رسانی کردستان افزود: دشمنان انقلاب در کنار هم قرار گرفته تا مردم را نسبت به انتخابات و جایگاه مجلس ناامید کنند لذا به مردم، کاندیداها و مقامات ارشد کشور اطمینان می‌دهیم مجموعه دست اندرکار انتخابات در این استان تلاش دارند انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی در کردستان برگزار شود.

خوش اقبال ضمن دعوت از اهالی رسانه برای همکاری در ایجاد فضای شور و نشاط در برگزاری انتخابات تاکید کرد: مشارکت پرشور می تواند به ایجاد امنیت پایدار کمک کند تا مردم نیز با انتخاب خوب، در آینده مجلسی قدرتمندتر تشکیل شود تا با تدبیر بیشتر در راستای حل و فصل مشکلات مردم بکوشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از رسانه ها، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی و اقشار مردم خواست با حضور خود در این مراسم بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهدافش نا امید کنند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha