اقتدار رهبری و هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد

یزد- ایرنا - مسوول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران گفت: اقتدار رهبری در کنار هوشیاری و بصیرت همگانی مردم موجب شکست و هراس دشمنان نظام و انقلاب‌ اسلامی شده است.

محمدرضا جلیلی یکشنبه‌شب در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی که با حضور جمعی از مسوولان و استادان بسیجی دانشگاه‌های یزد در دانشگاه فنی و حرفه ای این شهر برگزار شد افزود: تا این اقتدار و درایت در کنار ولایتمداری مردم و بینش و بصیرت ادامه دارد ، تمامی توطئه دشمنان نقش بر آب خواهد شد .

وی ادامه داد: علت اینکه انقلاب ایران به رغم تمامی فشارهایی که دشمنان داخلی و خارجی بر ملت و کشور ما تحمیل کرده‌اند و همچنان پایدار مانده به خاطر اقتدار مردم در کنار ولایتمداری و ایستادگی بر اصول و ارزش‌های معنوی و انقلابی است.

مسوول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران اظهارداشت: در کنار تمام ظرفیت‌ها باید به اقتدار علمی کشور هم اشاره کرد که توسط نظام و با همت استادان انقلابی و مومن حاصل شده است و دشمنان به شدت از آن هراس دارند.

جلیلی بیان داشت: امروز برای بقای انقلاب اسلامی راهی جز کارآمدسازی نظام و  مجلس شورای اسلامی نداریم و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم ، وظایف انقلابی و علمی خود را با قوت و درایت تمام ادامه دهیم.

وی گفت: وظیفه استادان بسیجی است در کنار سایر دانشگاهیان برای تحقق اهداف نظام و انقلاب ماموریت‌های خود را با دقت انجام دهند و با حضور در عرصه‌های مختلف در صیانت  از ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج اساتید استان یزد پیشتر گفته بود:‌ راه اندازی هیات های اندیشه ورز با حضور استادان در موضوع های مختلف هدف اصلی و محور فعالیت این تشکل در مراکز آموزش عالی استان است.

حسین ابویی به ایرنا افزود: تاکنون در دانشگاه‌های استان ۱۴ هیأت اندیشه ورز با عضویت استادن مجرب در موضوع‌های مختلف بر حسب نیاز تشکیل شده است و به طور منظم و مرتب مأموریت‌های علمی خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بررسی مسائل مختلف مورد نیاز بر اساس توصیه‌های رهبری و مطالبه‌ای که معظم له از دانشگاه‌ها و استادان بسیجی دارند محور اهداف و برنامه هیأت‌های اندیشه ورز است.

این مسئول اظهارداشت: هم اکنون کانون بسیج استادان با حضور ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان بسیجی در دانشگاه‌های استان راه اندازی شد که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر را خواهران تشکیل می دهد.

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha