۹ دی روز انسجام ملی در برابر دشمن است

همدان - ایرنا - نماینده طلاب همدانی در قم اظهار داشت: حماسه نهم دی، روز دست در دست هم فشردن، سینه سپر کردن و  انسجام ملی در برابر دشمن خارجی است.

حجت الاسلام سید جلال رضوی روز دوشنبه در مراسم نهم دی در محل میدان امام خمینی(ره) شهر همدان اظهار داشت: نهم دی منادی وحدت بیت امت انقلاب و روز تشییع جناره فتنه گران در کشور بود.

وی اضافه کرد: دشمنان دنبال تشتت در کشور هستند بنابراین با دامن زدن به شایعات درصدد ایجاد شکاف بین مسوولان و مردم بوده و ستون خیمه نظام اسلامی را نشانه رفتند و برای رسیدن به هدف از فرقه های ضاله، سلطنت طلب ها و منافقان استفاده کردند.

نماینده طلاب همدانی در قم اظهار ادامه داد: نهم دی فریاد شهدایی است که می گویند اگر ما در مناطق غربی و جنوبی شهید شدیم شما هم در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت به پاس انقلابی که زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) است، بایستید.

حجت الاسلام رضوی اظهار داشت: برای بررسی پرونده ۹ دی ۸۸ باید پرونده شوم دشمنان نظام، فتنه گران، منافقان و احزاب و گروه هایی که از روز اول پیداش انقلاب به دنبال تجزیه طلبی و شعارهایی در زمینه اختلافات قومی و مذهبی بودند را مطالعه کرد.

وی افزود: آنها بعد از رحلت امام راحل باور نداشتند که رهبر معظم انقلاب بتوانند کشتی انقلاب را با سلامت به ساحل امن و پیروزی هدایت کنند بنابراین برنامه ریزی کردند و معتقد بودند که بعد از یک دهه از ارتحال امام راحل اثری از انقلاب نمی ماند و توطئه ۱۸ تیر ۷۸ با این رویکرد رقم خورد.

نماینده طلاب همدانی در قم با بیان اینکه کودتای مخملی، توطئه و فتنه سه بازو و محور داشت، اضافه کرد: اول جریان فکری بود که بنیادهای فکری آن به آنسوی مرزها متصل بوده و بر این باور بودند که می توانند در ایران مانند اوکریان، گرجستان و صربستان با کودتای مخملی فرقه سبز پوش راه انداخته و با شعارهای دروغین براندازی صورت بگیرد.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب در انتخابات آغاز شد و با زبان خواص بی بصیرت در جامعه نشر یافت که در این راستا تجزیه کشور ایران در راس مطالعات موسسات آمریکا طرح ریزی شده بود.

وی محور دوم فتنه را کمپانی رسانه ای و لشکر سایبری دشمن قلمداد و بیان کرد: امپراطوری رسانه ای دشمن اقدام به کشته سازی، شایعه سازی و شبهه سازی کردند و دنبال این بودند که مردم را نسبت به نظام بدبین و مایوس کنند.

نماینده طلاب همدانی در قم اضافه کرد: امروز هم یکی از اولویت های عملیاتی دشمن این است که ملت ایران را نسبت به نظام، رهبری و مسوولان خدوم بدبین کنند.

وی ادامه داد: ناامیدی، اختلاف افکنی و ایجاد جناح چپ و راست بین مسوولان فرهنگ و دسیسه دشمن است در حالیکه همه ما زیر خیمه انقلاب قرار داریم.

حجت الاسلام رضوی بیان کرد: آنهایی که در جریان فتنه ۸۸ با دروغ تقلب در انتخابات کارهایی کردند و راه به جایی نبردند شاید امروز هم بخواهند با رمز استعفا تشکیک ایجاد کنند.

نماینده طلاب همدانی در قم اظهار تاکید کرد: اندیشه و پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب این را اثبات کرد که با مذاکره نمی توان راه به جایی برد.

حجت الاسلام رضوی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم پایگاه های استکبار در منطقه از هجوم دلبستگان این انقلاب مصون بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha