۹ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83613616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماسه ٩ دی تجلی پیوند مردم با ولایت بود

مهاباد -ایرنا - کارشناس مسایل اجتماعی و مدرس دانشگاه ارومیه حماسه ۹ دی را تجلی پیوند مردم با ولایت دانست و گفت: این حماسه بزرگ موجب برچیده‌شدن طومار فتنه‌گری در ایران اسلامی شد.

فخرعلی مهدی‌زاده روز دوشنبه در همایش بزرگداشت روز ۹ دی در اشنویه اظهار داشت: در این روز مردم همیشه در صحنه ایران به دور از تقسیم‌بندی‌های جناحی برای دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بار دیگر به عرصه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

وی اضافه کرد: این فتنه بسیار عمیق بود زیرا دشمنان داخلی و خارجی نظام آن را با هدف پایان‌دادن به انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده‌بودند.

وی بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی را بسیار مهم و  سرنوشت‌ساز دانست و افزود: نقاط عطف فراوانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که باید نهادینه شود زیرا نسل‌ جدید باید با توطئه و مکر دشمنان آشنا شود.

وی ایران اسلامی را نماد قدرت، همدلی و وحدت در منطقه عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران با بصیرت و استقامت خود هرگز نخواهند گذاشت نقشه‌های دشمنان به نتیجه برسد. 

مهدی‌زاده افزود: اکنون به همت جوانان غیور ایران اسلامی، کشور در بسیاری از موارد از بیگانگان بی‌نیاز شده و به خودکفایی کامل در بسیاری از زمینه‌ها رسیده‌است.

در این آیین سرپرست فرمانداری ، امام جمعه و شماری از مسوولان و اقشار مختلف مردم اشنویه نیز حضور داشتند.

روز نهم دی سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی و توطئه های دشمنان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در دفاع از حریم انقلاب و ولایت، به خیابان ها آمده و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.  

نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه دهه بصیرت نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha