۱۲ دی ۱۳۹۸، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83617372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«روز باشکوه آقای گورکن» در میاندوآب به روی صحنه رفت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: نمایش «روز باشکوه آقای گورکن» به نویسندگی «سوسانا هاروتیونیان» در این شهرستان به‌روی صحنه رفت.

محمود نیکمرام روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش به کارگردانی مجید پهلوانیان، کاری از گروه تئاتر «آی‌پارا» است که در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مدت سه شب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درون‌مایه این نمایش در خصوص جنگ است، بیان کرد: در این نمایش به «جنگ» به عنوان آتش همیشه خفته در زیر خاکستر که بلاهایی از جمله «بی‌هویت شدن» انسان‌ها را به بار می‌آورد و نمود آن در شخصیت یک سرباز تجلی یافته، پرداخته شده‌است.

وی اضافه کرد: این نمایش همچنین به مضمون مرگ و زندگی و رویکرد فلسفی که در این زمینه وجود دارد، به شکل زیبایی پرداخته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب ادامه داد: در این نمایش ۲ بازیگر شامل «غلامرضا قلی‌یان» و «مجید پهلوانیان» ایفای نقش کرده‌اند.

در میاندوآب ۹ گروه هنری و تئاتر ثبت شده‌است؛ این شهرستان با ۷۰ هنرمند که در عرصه تئاتر فعالیت دارند یکی از قطب‌های این رشته در جنوب آذربایجان‌غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha