مردم آذربایجان‌غربی راهپیمایی ضدآمریکایی برگزار کردند

ارومیه- ایرنا- مردم آذربایجان‌غربی در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، در راهپیمایی ضدآمریکایی شرکت و انزجار خود را از این حرکت تروریستی استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایت‌مدار آذربایجان‌غربی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز، دانشجو و طلبه روز جمعه بعد از اقامه نمازجمعه در شهرهای استان گردهم آمدند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.
مرزدارانی که چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین آبا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، اکنون با حضور در راهپیمایی ضداستکباری، نفرت خود از این اقدام تروریستی آمریکایی - صهیونیستی را نشان دادند؛ آنان بار دیگر امروز آمدند تا با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام تروریست‌ها را محکوم کنند و جواب دندانشکنی به دشمنان بدهند.
راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهایی چون «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله اکبر» حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام داشتند و به دنیا نشان دادند که راه سردار سلیمانی ادامه دارد.
راهپیمایان ارومیه‌ای با پیمودن مسیر حدفاصل مصلای این شهر تا خیابان رسالت، انزجار خود را از اقدام استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

به گزارش ایرنا رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشدالشعبی با صدور پیامی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

گفته می‌شود سردار سلیمانی بامداد امروز از لبنان وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شده‌ و بالگردهای آمریکایی هر ۲ خودرو حامل آنان را هدف قرار داده بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha