۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83618678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راه پر افتخار سردار شهید سلیمانی ادامه دارد

شاهرود- ایرنا- امام جمعه موقت میامی گفت : انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی پرور است و راه سردار سرافراز شهید اسلام با قدرت و افتخار ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قاسمی در خطبه های نمازجمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر افزود: سردار سرافراز اسلام انسجام عظیمی به مقاومت بخشید و امروز دشمنان نظام نباید احساس امنیت کنند.

وی با بیان اینکه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خرسندی دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال داشت، گفت: اگر خون پاک شهدا نبود دین اسلام پایداری و استمرار نداشت.

قاسمی افزود: مدعیان پوشالی و ابرقدرت در جهان باید بدانند که امروز جای سردار سلیمانی در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد.

امام جمعه موقت میامی تصریح کرد: در سپاه پاسداران سردار سلیمانی های زیادی وجود دارند که جای این سردار رشید اسلام خالی نخواهد ماند و در نتیجه با شهادت یک سردار ضربه ای به انقلاب وارد نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان فهمیده اند که با به شهادت رساندن سرداران و سربازان انقلاب، موجب تقویت و رشد انقلاب اسلامی خواهند شد.

قاسمی گفت: دشمنان بدانند که محبوبیت شهید سلیمانی پس از نابودی گروه تروریستی داعش ایجاد شده بود و با به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام این محبوبیت بیش از گذشته خواهد بود.

امام جمعه موقت میامی افزود: آمریکا در سالهای گذشته از شهید سلیمانی به عنوان کابوس اسرائیل نام برده و برای شهادت رساندن این سردار رشید اسلام  برنامه ریزی داشته است.

امام جمعه موقت میامی همچنین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی،گفت: آمریکا دست به جنایت بزرگی زد و این جنایت نباید بی پاسخ بماند.

وی گفت : شهادت آرزوی همه مردان و اولیای خدا بوده و شهدا بر اساس آیه قرآن زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند.

امام جمعه موقت میامی جهاد در راه خدا از با فضیلت ترین اعمال دانست و اظهار داشت: بزرگترین مزد جهاد شهادت در راه خداوند است و امروز بالاترین  رزق نصیب شهید سلیمانی شد.

‌وی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از همیشه تقویت کرد.

قاسمی گفت : سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی با نثار خون مطهر خود انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کرد.