۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83618813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اندوه ایلامیان در عزای شهادت سردار سلیمانی

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83618813
اندوه ایلامیان در عزای شهادت سردار سلیمانی

ایلام - ایرنا - انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی فضای عمومی استان ایلام را در بهت و اندوه فرو برد و مردم این استان با ارسال پیامهای تسلیت در فضای مجازی و الصاق عکس سردار سلیمانی به پروفایل حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی به مقام شامخ این سردار دلاور ادای احترام کردند.

همچنین عزاداری شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور پر شور مردم ایلام در محل برگزاری نماز جمعه مناطق مختلف استان ایلام برگزار شد و شمار زیادی از فرماندهان سپاه و بسیج و زنان و مردان ایلامی با پوشیدن لباس های سیاه شهادت فرمانده رشید جبهه های مقاومت را با زدن بر سر و سینه گرامی داشتند.

مردم ایلام همچون سایر مردم مناطق کشور با حضور در آیین عزاداری شهادت سردار سلیمانی با حزن و اندوه زیاد در نماز جمعه حضور یافتند.

مردم ایلام با سردادن شعارهای عزا عزا است امروز مهدی صاحب الزمان صاحب عزا است، تسلیت تسلیت، برادر عزیزم شهادتت مبارک و مرگ بر آمریکا، ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کردند.

صدای شیوه زنان کهسنال و مادران شهدا که بر سر و سینه می زدنند امروز در نماز جمعه شهر ایلام به گوش می رسید.

بوی اسپند و عطر گل سرخ تمام فضا را پر کرده و چهره گریان و شانه های لرزان فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی که به ردیف در محوطه مصلا به نشانه عزاداری ایستاده اند بسبار حزن انگیز است.

حضور گسترده نمازگزاران ایلامی در راهپیمایی محکومیت ترور سردار سلیمانی

نمازگزاران ایلامی پس از اقامه نماز جمعه با حزن و اندوه، راهپیمایی گسترده محکومیت حمله ترویستی آمریکا که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شد را برگزار کردند.

آنان با در دست داشتن عکس های حاج قاسم سلیمانی و سر دادن شعارهای قاسم سلیمانی تو زنده و جاودانی، سپاهیان اسلام انتقام انتقام، سردار سلیمانی نور قلب مایی، سردار ما پر پر شد، فدایی رهبر شد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، عزا عزا است امروز روز عزا است امروز ، مهدی صاحب الزمان صاحب عزا است امروز ، شهادتت مبارک و ... اقدام خباثت آمیز امریکا را محکوم کردند.

حضور پر شور گروه های مختلف مردم، مقامات ارشد نظامی و انتظامی و سپاه نیروهای یسبجی، ادارات و سایر ارگان ها در کنار مردم، زنان و جوانان بسیار قابل توجه بود.

مردم عزدار ایلام با حضور پر شور خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهادت سردار سلیمانی را اعلام زنگ خطری برای انتقامی سخت از امریکا اعلام داشتند.

شمار زیادی از مردم عزدار با چشمانی اشکبار، با تمثال شهید قاسم سلیمانی وداع گفتند.

دست نوشته ها، پارچه نوشته ها، پرچم های عزداری، عکس های سردار سلیمانی و حضور پرشور احاد مردم از جمله حاشیه های این راهپیمایی بود.

این در حالی است که زنان ایلامی شیون کنان شهادت سردار سلیمانی را به صورت گسترده ای در راهپیمایی گرامی داشتند.

این راهپیمایی از محل مصلی تا میدان مادر شهر ایلام ادامه داشت. 

این راهپیمایی همچنین در شهرستان های ۱۰ گانه استان ایلام با حضور فرمانداران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha