۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 83618960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر بهداشت:شهادت سردار سلیمانی باعث رویش بیشتر درخت انقلاب اسلامی خواهد شد

اهواز - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست نظامیان تروریست آمریکایی بیان کرد:تردید ندارم که شهادت سردار سلیمانی مایه خیر و برکت و رویش بیش از پیش درخت انقلاب اسلامی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه خواهد شد.

به گزارش ایرنا دکتر سعید نمکی روز جمعه در حاشیه آیین بزرگداشت سی و نهمین سالروز شهدای کربلای هویزه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت:شهید سلیمانی نقش برجسته و بسیار تاثیر گذاری در مبارزه با  تروریست‌ها و یاغی‌ها به منطقه و تقویت جبهه مقاومت و کسانی که از منافع مشروع خود دفاع می‌کردند داشت ، آن شهید بزرگوار ، شجاع  و فداکار قهرمان مبارزه با تروریسم بود.
وی گفت: ارتباط تنگاتنگ عاطفی عمیق ، کاری و سازمانی با شهید حاج قاسم سلیمانی ، زمانی بود که در سازمان برنامه و بودجه در بخش تامین منابع دفاع و امنیت بودم و از نزدیک با روحیات آن شهید گرانقدرآشنایی داشتم.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه افزود:قطعا" و یقینا" خون شهدای دفاع مقدس  و خون شهید حاج قاسم سلیمانی ضامن بقا و استمرار نظام اسلامی و امنیت کشور خواهد شد.
وی گفت: شهید قاسم سلیمانی سال‌ها منتظر شهادت بود او نقش مهمی در زمین‌گیر کردن تروریسم در سراسرجهان به خصوص منطقه خاورمیانه داشت و در این راه جانفشانی‌ها و شجاعت‌ها به خرج داد و عاقبت مزد جهاد در راه خدا را گرفت و آسمانی شد.
دکتر نمکی افزود: داغ شهادت این سردار بزرگ اسلام و مالک اشتر زمان ، داغی سنگین است و امیدوارم روح آن شهید با شهدای کربلا محشور شود و ما نیز ادامه دهنده راه پرافتخار این شهید باشیم.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در آیین سی و نهمین سالروز شهدای دانشجو در سخنانی از مقام شامخ شهدا به خصوص شهید قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آورد.

سردار رشید اسلام و ایران قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی (بسیج مردمی)عراق بامداد روز جمعه در حمله بالگردهای امریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. 
به گزارش ایرنا طبق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار بود دکتر نمکی در سفر ۲ روزه به خوزستان چندین طرح عمرانی و بهداشت و درمان را افتتاح کند ولی به علت شهادت حاج قاسم سلیمانی ، برنامه‌های افتتاحیه طرح‌ها به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha