مهمترین چالش آمریکا،تفکر انقلابی جمهوری اسلامی ایران است

کرمان - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم با اشاره به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت : آمریکا با کشور چین چالش اقتصادی و با کشور روسیه چالش نظامی دارد اما مهمترین چالش آمریکا ، فکر انقلابی جمهوری اسلامی ایران است .

حجت الاسلام محمدرضا محمدی روز شنبه در حاشیه مراسم یادبود شهید سلیمانی به خبرنگار ایرنا گفت: شامگاه سیزدهم دی ماه ۹۸ خبری مبنی بر این که شهید حاج قاسم سلیمانی به خیل عظیم یارانش پیوست به ما رسید و همگی بهت زده شدیم و نگران از اینکه آیا انقلاب در راه مقاومت به پایمردی خود ادامه می دهد یا خیر؟اما نگرانی ما بی مورد است زیرا جبهه مقاومت از اول انقلاب شکل گرفته و به رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی افزود: اگر چه  قاسم سلیمانی را از ما گرفتند اما قاسم سلیمانی های دیگری زنده می شوند و راه مقاومت را ادامه می دهند .
وی اظهارداشت: این پیروزی های مقاومت از دوره اول انقلاب که چهل سال طول کشید ادامه داشته و در چله دوم انقلاب به اوج خودش رسیده است که این اوج چله دوم انقلاب همین جاست که آمریکا دیگر نماینده نمی فرستد و خودش وارد کارزار می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم ادامه داد: وقتی خود آمریکا وارد کارزار می شود یعنی کسی نماینده ما در مقابل ایران اسلامی نیست چرا که در کشورهای دیگر مانند یمن کشور عربستان یا همان آل سعود را نماینده خود می کند اما در مبارزه با فردی چون حاج قاسم سلیمانی که مرد اول مقاومت است خودش به میدان آمد.

وی توضیح داد: این فکر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در چهل سال دوم پیش از بیش متمایل است که آمریکا استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم تصریح کرد:استارت نابودی رژیم صهیونیستی از سیزده دی ۹۸ رقم خورده است و انشاءالله همانطور که رهبری در سال ۹۴ فرمودند۲۵سال دیگر را نخواهند دید.
وی تاکید کرد: شهید سلیمانی با شهادتش محور وحدت در عراق و دیگر کشورهای اسلامی شد زیرا طرح ریزی کرده بودند تا جبهه مقاومتی نباشد اما غافل از اینکه سردارانی مانند قاسم سلیمانی با شهادتشان انقلاب دیگری را رقم می زنند و آن انقلاب جز وحدت کشورهای اسلامی برای خارج کردن سفارت خانه آمریکا در کشورهای خودشان نیست.

حجت الاسلام محمدی توضیح داد: امروز اگر فتنه ای درانقلاب اسلامی رخ دهد ۴۸ساعته توسط جوانان رهرو قاسم سلیمانی جمع  خواهد شد و بدانید این قاسم سلیمانی رفته است اما این انقلاب قاسم سلیمانی های دیگری تربیت کرده است همانطور که رهبر انقلاب اسلامی به فاصله چند ساعته سردار اسماعیل قاآنی را به عنوان جانشین شهید سلیمانی منصوب کردند.

وی افزود:سردار قاسم سلیمانی همیشه برای ما زنده است چون تفکر ایشان برای ما زنده است امروز با صدای بلند بر سلیمانی و تفکر سلیمانی سلام می گوییم.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: ما دلیر مردان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان بم همچون کوه پشت سر رهبر انقلاب اسلامی در مقابل سختی ها خواهیم ایستاد و به زودی طبق وعده رهبری انتقام سختی از دشمن خواهیم گرفت ، انتقامی که تن دشمن را به لرزه در آورد و ۳۶پایگاهی که در خلیج فارس مستقر کرده است را یکی یکی جمع خواهد کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: قطعاً و یقیناً هر شهیدی به شهادت می رسد اثراتش را خواهیم دید بطور مثال زمانی شهید حججی یکی از سربازان اسلام و ولایت در سوریه به شهادت رسید،آن خون پاک که به زمین ریخته شد باعث شد داعش از بین برود و اکنون منتظر باشید با به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بزودی آمریکا از این منطقه رخت برخواهد بست و اسراییل نیز نابود خواهد شد .
سرهنگ احمد بدرابادی افزود: در پی شهادت سردار رشید اسلام ستاد بزرگداشت این شهید والامقام در شهرستان بم جهت برگزاری برنامه های مختلف تشکیل شد.

وی بیان کرد: از صبح جمعه که به فرمان مقام معظم رهبری در کشور سه روز عزای عمومی اعلام شد مردم ، پایگاه های بسیج و هیات های مذهبی به صورت خودجوش برنامه هایی در راستای بزرگداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درسطح شهرستان در حال برگزاری است.
فرمانده بسیج مقاومت به مراسم عزاداری در مسجد شهدای مدافع حرم ، حسینیه محبین سنگستان و امام زاده اسیری اشاره کرد  و ادامه داد: بنا به تصمیم ستاد گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بعدازظهر چهارشنبه در مسجد جامع بم و همچنین  بعدازظهر پنج شنبه در دهستان ابارق و جمعه مورخ ۲۰ دی ماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در بخش دهبکری مراسم بزرگداشت و عزاداری این سردار اسلام برگزار خواهد شد.

سرهنگ بدرآبادی در پایان گفت: ما به شدت این حرکت ددمنشانه و ناجوانمردانه آمریکاییان را محکوم می کنیم و می گوییم منتظر پاسخ سخت انقلاب اسلامی و فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران باشند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صابر صابری. بسیجی فعال IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام ضمن خسته نباشید خدمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. در جذب نیروی های قدیمی مثل من و ماها تلاشی بکنید.