۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 83621404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامگذاری میدانی در بروجرد به نام شهید سردار سلیمانی

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: یکی از میادین ورودی مسکن مهر این شهر به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری می‎شود.

رحیم جافری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر بروجرد مصوب شد که یکی از میادین بروجرد در ورودی مسکن مهر به نام این شهید نامگذاری شود.

وی اظهار داشت: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است و حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.

جافری زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را ضرورت و وظیفه همه آحاد جامعه و مسوولان دانست و بیان کرد: نامگذاری اماکن،خیابانها و میادین بنام شهدا کمترین و کوچکترین اقدام در راستای تکریم مقام شامخ شهدا است.

شهردار بروجرد اضافه کرد: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته شده بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی بزرگ مردی فداکار، ولایت پذیر و مجاهد بود که در راستای مقابله با دشمنان و ایجاد امنیت جان خود را تقدیم کرد و به شهادت رسید.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha