۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰
کد خبر: 83621748
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هیات دولت روز سه شنبه را در کرمان تعطیل اعلام کرد

کرمان - ایرنا - به درخواست استانداری کرمان هیات دولت به مناسبت برگزاری آیین تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی روز سه شنبه (۱۷ دیماه ) را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه ،پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی هیات دولت اعلام کرد: هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام ، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی فردا دوشنبه ۱۶ دیماه را در استان تهران و روز سه شنبه ۱۷ دیماه را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی بامداد روز جمعه در اثر حمله تروریستی بالگردهای‌آمریکا به شهادت رسید.

پیکر شهدای مقاومت روز گذشته با حضور پرشکوه مردم عراق در شهرهای مختلف برگزار شد.

بامداد امروز پیکر شهدای مقاومت وارد اهواز شد و عصر امروز هم مراسم وداع با پیکر شهدای مقاومت در مصلی تهران برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت فردا دوشنبه در تهران و شامگاه همین روز در زادگاهش شهرستان رابر و پس از آن روز سه شنبه در کرمان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام آمریکا به وی اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha