۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 83622752
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بزرگراه کاشمر به نام شهید سلیمانی مزین شد

۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴
کد خبر: 83622752
بزرگراه کاشمر به نام شهید سلیمانی مزین شد

مشهد- ایرنا- شهردار کاشمر گفت: بزرگراه ورودی این شهر در حد فاصل میدان شهیدان عاصمی تا پلیس راه کاشمر با هدف ماندگاری یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نام متبرک آن شهید والامقام نام‌گذاری شد.

جعفر سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام به پیشنهاد شهرداری و با مصوبه شورای اسلامی شهر کاشمر صورت گرفت.

وی با اشاره به دلاورمردیهای سپهبد شهید قاسم سلیمانی گرامیداشت یاد او را وظیفه همه بخش‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه دانست و ادامه داد: در همین راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر با نام‌گذاری این بزرگراه مهم و پر رفت و آمد در این شهر و در محدوده جاده کاشمر به شهرهای همجوار سعی کردند در این زمینه ادای تکلیف کنند.

شهردار کاشمر از سپهبد شهید سلیمانی به عنوان فردی شجاع، متدین و غیور و یادگار بی نظیر دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: امروز باید رفتار و کردار این شهید الگوی همه ما باشد.

سلیمانی افزود: شایسته است که خون این شهید والامقام مبنای انسجام ملی و وحدت همه گروهها و جریانات در کشور شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha