صدای گزارشگر سی‌ان‌ان در شعار مرگ بر آمریکا محو شد

تهران- ایرنا- «فردریک پلتن» خبرنگار شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در تهران که بطور مستقیم مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی را برای این رسانه پوشش می‌داد، صدای گزارشش در میان شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» محو شد.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان امروز دوشنبه(۱۵ دی) که در بخش‌های خبری خود مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش را پوشش می‌داد، گزارش کرد: صدها هزار نفر در تهران به ژنرال (سردار سپهبد) قاسم سلیمانی ادای احترام کردند، این درحالی است که آمریکا در معرض پاسخ بالقوه ایران قرار دارد.

هنگامی که مجری این شبکه از پلتن خبرنگار خود که در دو روز گذشته به تهران آمده در مورد فضای حاکم بر این مراسم پرسید، به محض آغاز پاسخ او، صحبت‌هایش تحت شعاع شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» حاضران همراه شد. او در حالی که به سختی صدایش شنیده می‌شد به مجری شبکه سی‌ان‌ان گفت: شاهد شنیدن شعار مرگ بر آمریکا هستید.

سی‌ان‌ان در روزهای گذشته اقدام به پخش مستقیم مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی در بغداد، نجف، کربلا، اهواز و مشهد کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، با شلیک موشک از پهپادهای پنتاگون به خودروی آنها به شهادت رسیدند.

 **۱۳۰۲** 2023

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha