۱۱۰۰داوطلب هلال احمر کرمان آماده میزبانی از مهمانان سردار دلها

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: یک هزار و ۱۰۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمان آماده میزبانی از میهمانان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می شوند.

رضا فلاح روز دوشنبه با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیون ها میهمانان ایرانی و خارجی در شهر کرمان در مورخ ۱۷ دی ماه جاری افزود: بیش از یک هزار و صد نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان آماده میزبانی از میهمانان به دیار کریمان می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ تیم امدادی در طول مسیر تشییع و محل خاکسپاری حضور می یابند عنوان کرد: ۷۰۰ نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور در ۳۰ پست در شهرهای کرمان، رابر و گلباف جهت پوشش امدادی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان استان کرمان در آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به استقرار و برپایی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰ دستگاه خودروی امدادی و نجات نیز جهت امدادرسانی در طول مسیر تشییع و محل خاکسپاری مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: اعضای تیم سحاب با ارائه خدمات امدادی و درمانی سرپایی (پانسمان و بانداژ)، راهنمایی و همراهی بیماران احتمالی به محل حضور تیم های امدادی و اورژانس و کمک به سالمندان نیازمند آماده خدمت رسانی هستند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان با اشاره به حضور اعضای داوطلب خانه هلال در استان افزود: اعضای داوطلبان با برپایی موکب عزاداری در طول مسیرهای مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آماده پذیرایی از میهمانان دیار کریمان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha