۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83624400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار تهران: جوانان امروز ادامه دهندگان راه شهدا هستند

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: جوانان امروز ادامه دهندگان راه شهدا، حامی و پشتیبان ولی فقیه هستند.

انوشیروان محسنی بند پی روز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر شهیدان وحید زمانی نیا و مصطفی محمدمیرزایی در شهرری اظهار داشت: آمریکای جنایتکار با شهادت مردان بزرگ قصد داشت تا به انقلاب و نظام ضربه بزند در حالیکه خود را نابود و چهره اش را در عرصه جهانی منفور کرد.

وی بابیان اینکه پیام شهدا نشانگر خیزش جدید در گام دوم انقلاب است، افزود:  جوانان امروز با ظرفیت های قوی در تداوم راه مقاومت و تکیه بر آن مقابل استکبار جهانی و همدستانش ایستادگی می کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی عراق، بیشترین میزان حضور از جوانان بود و با حضورشان پیمانی دوباره با شهدا و امام و رهبری بستند.
محسنی بند پی عنوان کرد: امروز جوانان با حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی آمده اند تا بگویند آنها تا پای جان در راه آرمان های انقلاب ایستاده اند و دست از عشق به رهبری بر نمی دارند.
استاندار تهران گفت: همانطوری که از کودتای ۲۸ مرداد و حادثه هواپیمای مسافربری ایران برای آمریکا خاطره تلخی را بر جا گذاشت امروز هم ملت ایران با حضورشان ترس بر دل استکبار می اندازند.
وی ادامه داد: ملت ایران مقاومت تر و با استقامت بیشتر راه شهدا را ادامه می دهند.
به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
شهید «وحید زمانی نیا» متولد سال ۱۳۷۱ و ساکن خیابان ۲۴ متری شهرری بود که به تازگی( ۲ ماه) متاهل شده بود.

شهید مصطفی محمدمیرزایی ۳۸ ساله اهل شهرری نیز از نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی بود و صبح جمعه ۱۳دی ماه ۹۸ در یک عملیات به شهادت رسید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha