الحشد الشعبی: عشایر بصره پرچم‌های قرمز را به  نشانه انتقام بالا بردند

تهران-ایرنا- «قاسم مصلح» فرمانده نیروهای الحشد الشعبی در محور استان الانبار روز سه شنبه با بیان اینکه آمریکا تروریست ها را به عراق آورد و از آنها حمایت کرد، گفت: عشایر بصره عراق پرچم های قرمز خود را به نشانه گرفتن انتقام از خون سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین الحشد الشعبی بالا بردند.

مصلح در مصاحبه با شبکه خبری «المیادین»،گفت: جنایت ترامپ در نقض حاکمیت عراق، بی شرمانه و نشانگر عجز و ناتوانی واشنگتن است.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی والمهندس تصریح کرد: این شهدا کارهای زیادی برای حفظ جان مردم و اموال آنها کردند. 

وی با بی نظیر خواندن مراسم تشییع شهدای مقاومت، گفت: ما با این دو شهید در جبهه های نبرد بودیم و معنای رافت و مهربانی آنها را خوب می دانیم.

مصلح با تاکید بر اینکه عشایر عراق امروز پرچم های قرمز خود را در بصره به نشانه انتقام گرفتن، بالا  بردند، تصریح کرد: کسی که دست به ترور سردار سلیمانی زده باید بهایش را بپردازد.

 فرمانده نیروهای الحشد الشعبی در  محور استان الانبار در ادامه گفت: واشنگتن زیرساخت های عراق را نابود کرد و ثروتهای عراق را به تاراج برد و ما هیچ سازندگی و آبادانی از این کشور ندیدم.

وی تاکید کرد: آمریکا تا این لحظه حامی تروریسم بوده و هست و این کشور بود که تروریست ها را به عراق آورد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، با شلیک موشک از پهپادهای پنتاگون به خودروی آنها به شهادت رسیدند.

به دنبال جنایت های اخیر نیروهای آمریکایی در حمله به پایگاه های الحشد الشعبی در القائم و شهادت سردار سلیمانی و همراهانش در فرودگاه بغداد،  اخراج نظامیان آمریکایی و نیروهای خارجی به مطالبه اصلی مردم، جریان های سیاسی و دینی این کشور تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha