جامعه کارگری کرمان با آرمان های سردار شهید سلیمانی تجدید میثاق کردند

کرمان - ایرنا - جامعه کارگری استان کرمان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در گلزار شهدا و اهدای گل و عطر افشانی با سردار شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای این استان تجدید میثاق کردند.

مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان واحدهای کارگری، ورزشکاران کارگری، نمایندگان شرکت ها و واحدهای تولیدی استان کرمان امروز برای تجدید میثاق با آرمان ها و اهداف سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران و همراهانش با قرائت فاتحه عطر افشانی و اهدای گل در گلزار شهدا حاضر شدند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به وضعیت ازدحام جمعیتی حول مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری گفت: خوشبختانه امروز از این ازدحام کاسته شده و جامعه کارگری استان توانستند به راحتی بر سر قبور این شهدا حاضر شوند.

مسعود نخعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جامعه کارگری استان کرمان ضمن ادای احترام به شهدا این پیام خود را به دنیا مخابره کردند که همواره ادامه دهنده راه شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم هستند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha