رشد ۳۵ درصدی درآمد نمایشگاهی با وجود تحریم‌ها

تهران- ایرنا- معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: با وجود تحریم‌های سنگین علیه کشورمان و مشکلات اقتصادی موجود، درآمد نمایشگاهی رشد ۳۵ درصدی داشته است.

به گزارش روز یکشنبه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، «جم عزتی» در توضیح شفاف سازی عملکرد این شرکت افزود: شفاف سازی ارتباط مستقیمی با مباحث ناکارآمدی و فساد در سازمان ها دارد.

به گفته این مسوول، هرچه در سازمان ها شفاف عمل کنیم همان‌قدر کارآمدی ها افزایش می‌یابد و در غیر این صورت مباحث مربوط به فساد، رانت‌ها و نارضایتی مردم بیشتر می‌شود.

دبیر هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه ها خاطرنشان‌کرد: شفافیت به این معنی است که عملکرد یک سازمان برای مردم و مشتریان خود قابل مشاهده باشد و اگر انتقادی هم به مباحث عملکردی یک سازمان باشد، آن سازمان باید بتواند شفاف‌سازی کرده و دفاع داشته باشد.

عزتی یادآورشد: افزایش تعداد عناوین نمایشگاهی از ۷۴ به ۱۰۳ عنوان، به این معنی است که یک تفکر جمعی در مباحث مربوط به تقویم نمایشگاهی وجود داشته و بخش خصوصی نیز در این تصمیم‌گیری مشارکت داده شده است؛ یعنی فضا برای استفاده از خرد جمعی باز شد و همین امر باعث شده که تعداد نمایشگاه ها افزایش یابد.

وی اظهارداشت: تحقق الکترونیکی شدن فرایندها در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران موجب شفافیت و افزایش نظارت آن بر عملکرد مجریان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha