انتخابات هیات فوتبال استان تهران در بلاتکلیفی به سر می‌برد

تهران- ایرنا- با گذشت حدود یک سال از مهلت قانونی اتمام ریاست هیات فوتبال استان تهران، مجمع انتخاباتی این هیات همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در این خصوص روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برگزاری مجمع هیات فوتبال استان تهران اشاره کرد و گفت: تاکنون زمان دقیقی از فدراسیون فوتبال (رییس مجمع) و اداره کل ورزش و جوانان استان (نایب رییس مجمع) برای برگزاری انتخابات پیش رو به این هیات ارسال نشده است.

عباس تیموری با بیان اینکه به دنبال برگزاری این انتخابات در فرصت قانونی هستیم گفت: در حال حاضر صلاحیت ۱۳ نامزد برای انتخابات هیات فوتبال تایید شده که به علت برگزار نشدن مجمع، انتخابات آن از سال گذشته به تعویق افتاده است.

وی به آخرین مهلت قانونی ثبت نقل و انتقالات نماینده های تهران در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و افزود: زمان قانونی نقل و انتقالات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های لیگ برتری از ۲۸ آذر ماه تا ۲۳ دی ماه(امشب) ادامه دارد که تنها خالد شفیعی برای تیم سایپا و نیز اعضای کادر فنی تیم استقلال تهران حضورشان را قطعی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در خصوص لغو برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران افزود: در این خصوص نامه نگاری هایی با وزیر ورزش، سازمان بازرسی کشور و فدراسیون فوتبال انجام شده که در این خصوص منتظر نتیجه نهایی از طریق این مراجع قانونی هستیم.

به گفته رضا گلمحمدی، اصلی‌ترین دلیل برگزار نشدن هیات فوتبال از سوی مراجع قانونی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این است که اگر رئیس فعلی هیات فوتبال بخواهد کاندیدا شود، باید از سمتش استعفا دهد زیرا نمی‌تواند هم کار اجرایی انجام دهد و هم نامزد انتخابات باشد.

بر اساس این گزارش در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، ۴۴ عضو باید به مدت چهار سال رئیس آینده استان را معرفی کنند که این افراد شامل رئیس فدراسیون (رئیس مجمع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان (نایب رئیس مجمع)، سه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقیم تهران، رئیس هیات فوتبال استان تهران، روسای ۱۵ هیات فوتبال استان تهران، هیات فوتبال جنوب شرق (نماینده چهار حوزه شهر تهران) و نماینده تیم های فوتبال لیگ برتری استان هستند.

همچنین حبیب الله ابوالحسن شیرازی از هشت سال پیش رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده که مسئولیت وی از سوم اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha