۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
کد خبر: 83632163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچیان در تعزیرات همدان

۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
کد خبر: 83632163
جریمه میلیاردی قاچاقچیان در تعزیرات همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از شناسایی و دستگیری ۲ قاچاقچی لوازم آشپزخانه در این استان خبر داد و گفت: علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، این افراد در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۶ هزار و ۲۵۳ هزار ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.

علیرضا حسن پور روز دوشنبه اظهار داشت: با وصول یک فقره پرونده قاچاق مشخص شد فردی در حال حمل مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه از قبیل قاشق و چنگال به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال به وسیله خودرو سواری است.

وی اضافه کرد: این فرد به دلیل بی توجهی به دستور ایست پلیس و فرار راننده، پس از تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی دستگیر و تحویل تعزیرات حکومتی همدان شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل پس از تحقیقات لازم متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۹۳۸ میلیون و ۹۳۵ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.                                  
جریمه قاچاقچی فلاکس در کبودراهنگ  

حسن پور گفت: همچنین ماموران پلیس آگاهی پس از بازرسی یک دستگاه کامیون در کبودراهنگ، تعداد زیادی فلاکس، کلمن و موس رایانه قاچاق به ارزش ۵۲۷ میلیون و ۳۱۸ هزار ریال کشف کردند.

وی ادامه داد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان پس از اجرای تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۵۹۳ میلیون و ۵۲ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی بیان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی استان، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir  سازمان صنعت، معدن وتجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش مردم در حوزه قاچاق کالا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha