۲۳ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83632763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در محورهای اشنویه بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: تردد در محورهای این شهرستان به ویژه در مسیر اشنویه - ارومیه به دلیل برف و کولاک شدید بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

جلال پاسی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل برف و کولاک شدید که از ظهر امروز در این منطقه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد تردد در محورهای اشنویه - نقده، اشنویه - پیرانشهر و اشنویه - ارومیه تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون کولاک شدید در گردنه «خورشید» در مسیر اشنویه به ارومیه میزان دید را به حداقل خود رسانده و موجب کندی تردد در این گردنه شده است.

وی افزود: تاکنون به بیش از ۵۰ خودرو گرفتار در کولاک در این مسیر توسط راهداران و امدادگران هلال احمر امدادرسانی شده و خودروها گرفتار رهاسازی شده و به مسیر خود ادامه داده‌اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه افزود: کماکان امدادرسانی به خودروها در تمامی محورها ادامه دارد و از رانندگان تقاضا داریم تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و تا حد ممکن از تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر خودداری کنند.

وی افزود: نمک‌پاشی و برف‌روبی مسیرهای برون شهری به طور مداوم توسط خودروهای راهداری در چندین نوبت انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

ورود یک سامانه بارشی به آذربایجان‌غربی موجب بارش برف در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق شمالی و مرکزی استان شده است.

اشنویه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ راهدارخانه مرکزی و آغ‌بلاغ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha