تلاش مجدد زنان دوومیدانی‌کار ایران برای حضور در آسیا

تهران- ایرنا- اعضای تیم دوومیدانی زنان ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، فردا (یکشنبه) رکوردگیری خواهند کرد.

زنان دوومیدانی ایران به جز «فرزانه فصیحی» در مسابقات قهرمانی کشوری نتوانستند رکورد ورودی رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا را کسب کنند. به همین دلیل با تصمیم کادر فنی فردا (یکشنبه) در برنامه رکوردگیری مجدد شرکت می‌کنند.

مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اواخر بهمن ماه در چین برگزار می شود.

«پریسا بهزادی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: فردا برنامه رکوردگیری مجدد برگزار می‌شود و ۱۰ دوومیدانی‌کار در این برنامه در ماده‌های دوی ۶۰ متر با مانع، پرش با نیزه، دوی ۱۵۰۰ و  ۸۰۰ متر و پرش ارتفاع شرکت می‌کنند. حضور فصیحی نیز در دوی ۶۰ متر برای اعزام به قهرمانی آسیا قطعی شد.

وی درباره سومین دوره مسابقات نیمه ماراتن جام هرمز گفت: این رقابت‌ها برای زنان در مسافت ۲۱ کیلومتر برگزار شد. یکی از نقاط قوتی که این مسابقات دارد تعداد تماشاگران بسیار برای تشویق دوومیدانی‌کاران است و اینکه نفرات اول تا سوم جوایز نقدی ۱۴، ‌۱۰ و ۷ میلیون تومانی دریافت کردند.

نایب رییس زنان فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: «پریسا عرب» سه سال است که در این مسابقات در نیمه ماراتن مقام اول را کسب می‌کند و عملکرد قابل قولی دارد و او امسال نیز رکورد یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه را ثبت کرد.

عرب سه سال است نیمه ماراتن سه سال است که در این اسمبقات مقام اول را کسب می‌کند.

 مسابقه دوی ماراتن و نیمه ماراتن جام هرمز در بخش مردان زنان در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha