طلسم شکست‌ناپذیری شهرداری ورامین شکسته شد

تهران- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ورامین پس از ۹ بازی شکست‌ناپذیری، مقابل سایپا شکست خورد.

لیگ برتر والیبال ایران از امروز و با برگزاری دیدارهای هفته ششم از سر گرفته شد. این هفته از مسابقات قرار بود در آبان‌ماه برگزار شود اما کل رقابت‌های آن هفته به تعویق افتاده بود.

در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این هفته، سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف شهرداری ورامین رفت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. شهرداری ورامین هر ۹ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. البته با وجود این شکست، ورامینی‌ها همچنان در رده نخست جدول رده‌بندی قرار دارند.

شهرداری ارومیه که برای نخستین بار پیمان اکبری را روی نیمکت خود می‌دید، در یک بازی خانگی با نتیجه سه بر صفر از سد شهداب یزد گذشت. سپاهان و شهرداری گنبد هم با همین نتیجه مقابل راه‌یاب ملل مریوان و پیام مشهد پیروز شدند.

یکی از عجیب‌ترین نتایج این هفته، پیروزی سه بر یک شهروند اراک مقابل خاتم اردکان بود. شهروند قعرنشین لیگ برتر است و در هشت بازی قبلی فقط یک برد داشت. در این هفته هم با اعلام سازمان لیگ و به دلیل بدهی به فدراسیون، اجازه شرکت در مسابقات را نداشت اما دیشب تصمیم گرفته شد که به مسابقات بازگردد. با این وجود شهروند در اردکان مقابل خاتم پیروز شد تا یک شگفتی خلق کند. شهروند با این پیروزی یک پله صعود کرد تا خاتم در قعر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

تنها مسابقه این هفته که پنج ست طول کشید، در آمل برگزار شد. کاله در خانه خود با نتیجه سه بر ۲ مقابل پیکان به برتری رسید و یک پیروزی بزرگ به دست آورد. البته پیکان با وجود این شکست، رده دوم جدول رده‌بندی را حفظ کرد.

نتایج هفته ششم لیگ برتر والیبال

شهرداری ارومیه ۳ - شهداب یزد صفر

کاله مازندران ۳ - پیکان تهران ۲

سپاهان اصفهان ۳ - راه‌یاب ملل مریوان صفر

خاتم اردکان ۱ - شهروند اراک ۳

سایپا تهران ۳ - شهرداری ورامین صفر

شهرداری گنبد ۳ - پیام خراسان صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha