رییس تامین اجتماعی قشم روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقای امنیت اطلاعات، سهولت در دسترسی به اطلاعات بیمه شدگان و کاهش آسیبپذیری پروندههاست.
عباس اکبری ادامه داد: از مزایای دیگر طرح پرونده الکترونیکی، ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و حذف رفت و آمدهای غیر ضروری و سرعت بخشیدن به خدمات دهی است.
وی تصریح کرد: مرحله اول طرح پروندههای الکترونیک در سال ۱۳۹۶ اجرا شد و از آن تاریخ به بعد پرونده کاغذی برای بیمهشدگان جدید تشکیل نشده است.
اکبری، اجرای این طرح را تحولی بزرگ در خدمات تامین اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی پروندههای کاغذی مربوط به سالهای گذشته در مرحله توسعهای این طرح اسکن شده و هم اکنون به صورت مکانیزه قابل دسترسی است.
رییس تامین اجتماعی قشم خاطرنشان کرد: طرح پرونده الکترونیک زمینه بهرهوری از فضای اداری را افزایش میدهد و دیگر نیازی به نگهداری پروندهها در فضایی مجزا نیست.
نظر شما