مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجانغربی روز پنجشنبه در نشست تخصصی یکروزه تجاریسازی و بستهبندی صنایعدستی در ارومیه که با حضور شماری از دستاندرکاران این صنعت برگزار شد افزود: آموزش و بهروزرسانی اطلاعات و مهارتهای هنرمندان صنایعدستی استان در راستای تولید محصولات با کیفیت همواره مورد توجه بوده است.
شیوههای نوین در بازاریابی راهکاری برای رونق بازار صنایع دستی آذربایجانغربی است
۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰
کد خبر:
83645536
ارومیه- ایرنا- استفاده از فنآوریهای نوین به ویژه در فضای مجازی و بهرهگیری از شیوه های جدید در بازاریابی، راهکاری برای افزایش عرضه و تقاضا و رونق صنایعدستی آذربایجانغربی به شمار میرود.
اخبار مرتبط
-
افزایش ۱۳ درصدی اقامت گردشگران در آذربایجانغربی
ارومیه- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری آذربایجانغربی گفت: اقامت گردشگران…
-
صادرات بازارچههای مرزی آذربایجانغربی ۲ برابر شد
ارومیه- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجانغربی گفت:…
-
۶۰ درصد واحدهای تولیدی خوی در صنعت مبل فعالیت دارد
ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجانغربی با اشاره به فعالیت ۱۵۰ واحد تولیدی…
-
۶ انجمن میراثفرهنگی در روستاهای بوکان راهاندازی شد
مهاباد- ایرنا- سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری بوکان گفت: بهمنظور جلب مشارکت…
نظر شما