۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 945
کد خبر: 83649958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۱۱ طرح آب و فاضلاب شهری در آذربایجان‌شرقی

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک‌فجر ۱۱ طرح آب و فاضلاب شهری در این استان با بیش از ۳۵۲میلیارد ریال هزینه بهره برداری می‌شود.

علی رضا ایمانلو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از تاسیسات شبکه فاضلاب تبریز به طول ۲۳ کیلومتر خط اصلی و فرعی، طرح فاضلاب محله خیابان انقلاب با هزینه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اعلام اینکه با تلاش کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مراغه با هزینه ای افزون بر ۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود، افزود: به منظور افزایش تامین آب شهر آبش احمد  نیز  یک حلقه چاه عمیق حفر و تجهیز شده و یکباب مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی با هزینه ای بیش از چهار میلیارد ریال در این شهر کلنگ زنی خواهد شد.
ایمانلو به طرح های دیگر قابل بهره برداری و کلنگ زنی در سایر شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: طرح آبرسانی خمارلو از قزیل یول به همراه حفر و تجهیز یک حلقه چاه با هزینه ای افزون بر ۳.۵ میلیارد ریال، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۰ بستان آباد با هزینه ۸ میلیارد ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۲۰۰ متر صوفیان از طرح های آماده بهره برداری است.

وی همچنین از کلنگ زنی حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در ترکمنچای با هزینه ۱.۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب بستان آباد  با هزینه بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال، زون اول شبکه فاضلاب هریس به طول بیش از ۶ کیلومتر با هزینه ۳.۴ میلیارد ریال و طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب اهر به طول چهار کیلومتر با هزینه افزون بر  ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح هایی می باشد که دهه فجر امسال بهره برداری از آنها آغاز می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha