۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 1010
کد خبر: 83651581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زلزله برزک کاشان خسارتی در پی نداشت

۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبر: 83651581
زلزله برزک کاشان خسارتی در پی نداشت

کاشان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زمین لرزه‌ای که ساعتی پیش در محدوده برزک کاشان رخ داد، بر اساس بررسی‌ها خسارتی در پی نداشته است.

منصور شیشه‌فروش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا تشریح کرد: پس از وقوع زمین‌لرزه با هماهنگی فرمانداری، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها نیروهای امدادی و تیم‌های ارزیاب برای امدادرسانی و بررسی خسارت‌های احتمالی با سرعت به محل حادثه اعزام شدند که خسارت جدی گزارش نشده است.

وی افزود: مردم ساکن در مناطق برزک، نیاسر، قمصر و جوشقان‌قالی، چوگان و برخی مناطق از شهر کاشان به صورت تکانی این زمین‌لرزه را احساس کردند.

زمین لرزه‌ای با قدرت چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۱ و ۴۲ دقیقه امروز حوالی شهرستان کاشان در منطقه‌ای بین کامو و چوگان و برزک را لرزاند.

مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مختصات این زمین لرزه را ۵۱.۲۱۹  طول جغرافیایی ۳۳.۷۸۴ عرض جغرافیایی و در عمق ۱۴ کیلومتری زمین اعلام کرد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: پس از آن نیز البته ۲ زمین لرزه دیگر به بزرگی ۲.۸ و ۲.۵ به ترتیب در عمق ۱۲ و ۲۵ کیلومتری عمق زمین در برزک به ثبت رسید.

برزک با حدود پنج هزار نفر جمعیت در دامنه رشته‌های کوه کرکس، ۴۵ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع است.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha