۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83654837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و صنعتی در خوی افتتاح می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: ۹۳ طرح عمرانی و صنعتی به ارزش ۵۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد عابدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۸۴ طرح عمرانی برای افتتاح در نظر گرفته شده که با ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین ۹ طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان خوی افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها یک‌هزار و ۴۴۴ نفر از جوانان این منطقه صاحب شغل می‌شوند.

فرماندار خوی اظهار داشت: افتتاح پنج مدرسه با ۲۳ کلاس درس، بهره‌برداری از طرح آبیاری قطره‌ای و کم فشار در ۲۸ روستای خوی، افتتاح واحد تولیدی مبلمان خانگی دل آرام سهند و افتتاح واحد تولیدی دانه‌بندی سیلیس از طرح‌هایی است که دراین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

عابدی ادامه داد: همچنین ۱۱ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و تولیدی با ۵۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری همزمان با دهه فجر در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که از جمله آنها چهار مدرسه با ۲۴ کلاس درس است.

جشن‌های ویژه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از امروز، ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز می‌شود و آثار آن را علاوه بر تلاش برای افزایش رفاه اجتماعی می‌توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم بررسی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha