۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83655738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: بیان دستاوردهای انقلاب وظیفه مسوولان است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: تمامی دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی باید در ایام دهه فجر برای مردم بازگو شود و این از وظایف مسوولان است.

قدرت الله ولدی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهید حیدری ملایر افزود: امروز کشور ما به برکت خون شهدا در قله اقتدار و افتخار است و  ایام دهه فجر فرصتی برای بیعت با ولایت و تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به سابقه تاریخی مبارزاتی مردم ملایر در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم انقلابی ملایر همواره در عرصه‌های انقلاب و مبارزه با طاغوت در صف نخست بودند.

ولدی با اشاره به تقارن چهل و یکمین سالروز فجر انقلاب با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این ایام را یادآور راهبری‌های انقلابی و حیات‌بخش رهبر معظم انقلاب، فداکاری‌های عظیم یاران شهید امام خمینی(ره) و ملت بزرگ ایران دانست.

معاون استاندار همدان بر لزوم باشکوه و مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی؛ مدارس و مساجد باید پیروزی انقلاب اسلامی را به خوبی جشن بگیرند.

ولدی با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم در این ۲ رویداد مهم مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ملایر نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب در ۴۰ سال گذشته اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز زندگی مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه روحانیان و مسوولان موظف به بازگو کردن ظلم و ستم شاهنشاهی و دستاوردهای انقلاب هستند افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز صاحب حکومت اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب است و دارای قدرتی عظیم در عرصه بین المللی است.

وی با بیان اینکه تمامی دستاوردها و موفقیت‌های امروز نظام و چهل سال گذشته به دست جوانان مومن، دلسوز و انقلابی به دست آمده است ادامه داد: سایر عرصه‌هایی که امروز در کشور دارای مشکل است، باید به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده شود تا به موفقیت برسیم.

امام جمعه ملایر بیان کرد: امام خمینی(ره) همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و بر اجرای عدالت تاکید فراوان داشت که مسوولان نظام نیز باید در ادامه این مسیر بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha