۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83656528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ پروژه عمرانی گناوه آماده افتتاح و اجرا است

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۲۵
کد خبر: 83656528
۵۵ پروژه عمرانی گناوه آماده افتتاح و اجرا است

گناوه - ایرنا - در چهلمین و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۵۵ پروژه در شهرستان گناوه با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: با وجود تنگناها و مشکلات بودجه‌ای و اقتصادی، از مجموع پروژه‌های امسال دهه فجر ۴۷ طرح عمران شهری و روستایی و اقتصادی با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

غلامرضا مهرجو افزود: عمده پروژه‌های شهرستان گناوه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی، پیشران توسعه و اشتغال‌زایی در شهر و روستا است که با وجود مشکلات منابع اعتباری با قوت و قدرت ادامه دارد و  برخی از آنها در ایام الله دهه فجر افتتاح و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: پروژه توسعه و تقویت پست ۲۳۰ کیلووات گناوه یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است که با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح  و نقش موثری در پایداری بیشتر حوزه انرژی دارد.

فرماندار گناوه افزود:  پروژه‌های عمران شهری و روستایی امسال در این شهرستان موردنیاز خدمات عمومی است که برای رونق فضای کسب وکار، گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: در روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از محل منابع ارزش افزوده خدمات خوبی ارایه شده‌ و تاکنون آسفالت معابر در چهار فاز اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌است.

مهرجو گفت: برای روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز اقدام‌هایی آغاز شده که اولین آن طرح جاده دسترسی روستای بینک است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار گناوه با گرامیداشت دهه مبارک فجر  افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای تبیین و تشریح و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری  اسلامی است.

وی بیان کرد:  انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌ها و تحریم‌ و دسیسه‌های گوناگون دشمنان با اقتدار و عزت به عنوان یک کشور موثر  و مطرح در عرصه‌های مختلف جهانی فعالانه حضور دارد.

شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha