۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۵۱
کد خبر: 83657602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸ طرح عمرانی در تالش بهره‌برداری شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۵۱
کد خبر: 83657602
۶۸ طرح عمرانی در تالش بهره‌برداری شد

آستارا - ایرنا - ۶۸ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با بیش از ۲۷۷ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال اعتبار، بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور مردم و مسئولان تالش در بخش‌های مرکزی و اسالم این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار تالش روز یکشنبه در آئین افتتاح این طرح ها در بخش مرکزی این شهرستان آب اشامیدنی، اقامتگاه بوم گردی و کارگاه البسه محلی روستای کیشه ویشه علیا، ۳۷طرح دهیاری ها شامل کانال انتقال آبهای سطحی، ساختمان دهیاری روستای دیراگری، بهسازی معابر روستایی و دیواره حفاطتی، سردخانه روستای چلونصر جوکندان، ۲۶پروژه برق، دو طرح پرورش ماهیان گرمابی در روستای تکی و جوکندان، دو طرح راه در روستاهای پی سرا محله جوکندان و ماشین خانه، چهار مسکن مددجو، پنج مدرسه در روستاهاب دهنه سرا گاه، رجله دره، دولی سر، سیه پشت و قلمه چال، نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر، طرح هادی آسفالت محرم زومه بخش حویق و آسفالت زمانی محله بخش اسالم را جزو طرح ها اعلام کرد.

سید عیسی مهدوی گفت: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، چرخ توسعه در حال حرکت است و افتتاح طرح های مختلف در بخش های مختلف تالش، بیانگر تلاش دولت برای عمران و آبادانی این شهرستان است.

وی ادامه داد: دشمن همواره در برابر اراده مصمم ملت ایران، خوار و زبون شده است و مردم در همه صحنه ها پشتیبانی خود را از ولایت و انقلاب اسلامی اعلام کرده اند.

فرماندار تالش افزود: عزت و اقتدار ملی از برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی است و مردم تالش با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، دلبستگی خود را به انقلاب و میهن اسلامی نشان خواهند داد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha