۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۸
کد خبر: 83659214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شش پروژه عمرانی و خدماتی شهر رودهن افتتاح و کلنگ زنی شد

تهران – ایرنا - بخشدار رودهن از افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه عمرانی، رفاهی و ورزشی در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان در سطح شهر رودهن همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

حمیدرضا ذوالفقاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر که به نام روز جوان انقلابی، جهاد علمی و امید آفرینی نام گذاری شده است چندین پروژه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی فوتبال خیابان گلبرگ هفتم در زمینی به مساحت۶۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در مدت چهار ماه توسط شهرداری رودهن احداث شده است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مقام مسئول همچنین به بهره برداری از پارک بازی و بوستان شهرک پونا در شهر رودهن توسط شهرداری این شهر خبر داد و افزود: این پروژه نیز در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

بخشدار رودهن به افتتاح سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش رودهن به مساحت ۱۵۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: همچنین امروز زمین والیبال ساحلی اداره ورزش و جوانان بخش رودهن با پیش بینی ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات هیات والیبال و با کمک شوری اسلامی شهر و شهرداری رودهن و همچنین کمکهای مردمی در زمینی واقع در مجموعه ورزشی امام علی(ع) کلنگ زنی شد.

ذوالفقاری همچنین خاطرنشان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه ۲۰کیلوولت محور هراز حدفاصل انتهای بلوار امام خمینی(ره) تا ابتدای شهرک انا از دیگر پروژه های مورد بهره برداری بود که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت توزیع برق استان تهران توسط اداره برق منطقه رودهن افتتاح شد.

وی ادامه داد: سالن ژیمناستیک دبستان دخترانه شهید سجادیان و اندیشه شهر رودهن نیز در مساحت ۱۲۵ متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر ۴۰ میلیون تومان توسط اداره آموزش و پرورش رودهن احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

بخشدار رودهن با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۴ پروژه عمرانی، رفاهی و ورزشی در حوزه های شهری و روستایی بخش رودهن همزمان با دهه مبارک فجر، تصریح کرد: دیگر پروژه های سطح بخش رودهن در شهرآبعلی و روستاهای تابعه از جمله کلنگ زنی پروژه جنگلکاری منطقه یکصد هکتاری پیست اسکی آبعلی و افتتاح مرکز درمانی خصوصی در روستای مهرآباد، افتتاح ساختمان جدید دهیاری این روستا و آماده سازی و تجهیز زمین فوتبال روستای مهرآباد می باشد که هفته آینده بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

بخشدار رودهن گفت: جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل موسوی در ابتدای شهر رودهن واقع در کمربندی جنوبی از پروژه های شرکت پخش فرآورده های نفتی می باشد که به همراه چند پروژه روستایی دیگر به بهره بردای خواهد رسید.

لازم به ذکر است، امروز مسئولان شهرستان همچون فرماندار دماوند از وضعیت تحصیلی دانش آموزان مدرسه شهید سجادیان و برگزاری کلاسهای هوشمند و ... بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha