شکست "معامله قرن" موازنه را به نفع مردم فلسطین تغییر می‌دهد

تهران- ایرنا- جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام داشت: شکست طرح «معامله قرن» که موافقت خائنانه و تحقیرآمیز برخی از حکام عرب‌ را هم به همراه داشت، موجب تغییر موازنه منطقه به نفع مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای پیرامون طرح ننگین «معامله قرن» خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اکنون با پشت سر گذاشتن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از نظر سیاست داخلی و خارجی، در موقعیت بسی مهمتر و حساستر نسبت به سال‌های گذشته قرار گرفته است.

این بیانیه افزود: از سویی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های آمریکایی هیمنه پوشالی دولت و ارتش ایالات متحده را در منطقه و جهان از بین برد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: شکست طرح رذالت‌بار آمریکایی‌ها و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» که موافقت خائنانه و تحقیرآمیز برخی از حکام عرب‌ را هم به همراه داشت، موجب تغییر موازنه منطقه به نفع مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

این بیانیه افزود: همچنین در بعد منطقه‌ای و از نظر نظامی ساقط کردن هواپیمای پیشرفته آمریکایی‌ها در افغانستان نشان داد که تجهیزات چند میلیون دلاری آنها دیگر در امنیت به سر نمی‌برند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی یادآور شد: راهپیمایی عظیم مردم عراق در اعتراض به حضور نظامیان تروریست آمریکایی در منطقه و فتوحات جدید مجاهدان انصارالله یمن در برابر متجاوزان سعودی، آینده غرب آسیا را با یک فضای جدید روبرو خواهد کرد؛  فضایی که بر محور اقتدار مقاومت و بدون حضور آمریکایی‌ها شکل خواهد گرفت و انشاءالله آینده‌ای همراه با پیشرفت و سربلندی را برای مردم مسلمان و آزاده منطقه و مبتنی بر انتخاب خود آنها شکل خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha