۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83664743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 کرانه باختری، صحنه درگیری با اشغالگران صهیونیست

تهران-ایرنا- به دنبال تشدید خشونت ها در کرانه باختری، بعد از اعلام طرح ضدفلسطینی معامله قرن، امروز جمعه بیش از ۳۰ فلسطینی در درگیری با نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، جوانان فلسطینی امروز جمعه در اعتراض به طرح ضد فلسطین معامله قرن در مناطق مختلف کرانه باختری با نظامیان اسرائیلی درگیر شدند. نظامیان اشغالگر با استفاده از گلوله های پلاستیکی و گازهای اشک آور شماری از آنها را زخمی کردند.

جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، در جریان این درگیری ها ۳۳ فلسطینی زخمی شدند که چهار نفر از آنها مورد اصابت گلوله های پلاستیکی نظامیان اشغالگر قرار گفتند و باقی در اثر استشمام گاز های اشک آور مصدوم شدند.

طبق این بیانیه، درگیری ها در شهرک های «عزون» و «کفر قدوم» در شرق قلقیلیه شمال کرانه باختری روی داده است.

در همین راستا، در منطقه «بلعین» غرب رام الله نیز نیروهای اسرائیلی به راهپیمایی فلسطینی ها یورش بردند که در آن نیز ده ها نفر زخمی شدند.

شهر «اریحا» در کرانه باختری نیز امروز شاهد راهپیمایی فلسطینی ها در اعتراض به معامله قرن بود.

نظامیان اشغالگر برای متفرق کردن معترضان فلسطینی به سمت آنها بمب های صوتی و گازهای اشک آور پرتاب کردند که در اثر آن شماری از جوانان فلسطینی مصدوم شدند.

به دنبال اعلام جزئیات طرح موسوم به معامله قرن از سوی رئیس جمهوری آمریکا در هفته گذشته که حقوق مردم فلسطین در آن به طور کامل نادیده گرفته شده، تنش ها در مناطق مختلف فلسطین از جمله کرانه باختری افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha