۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 83667787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از آسفالت هشت روستای تنکابن

۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
کد خبر: 83667787
بهره‌برداری از آسفالت هشت روستای تنکابن

نوشهر – ایرنا – همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، آسفالت هشت روستای منطقه دو هزار شهرستان تنکابن عصر یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به بهره‌برداری رسید.

این طرح ها شامل آسفالت راه ارتباطی روستاهای سلیمان آباد ، قاشق تراش محله ، پهلم دشت و عماریه در بخش خرم اباد و راههای روستای میانکوه محله ، اشکور محله ، سلیم آباد و نرس در منطقه دو هزار بوده است که جمعا به مقدار ۳۳ هزار مترمربع آسفالت ریخته شده است.

برای بهره برداری آسفالت این  روستاها اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آسفالت ۹ روستای دیگر این شهرستان اجرا می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در آئین افتتاح متمرکز آسفالت راه ارتباطی ۸ روستال به مرکزیت روستای قاشق تراش محله بخش خرم آباد  تنکابن  گفت: سال گذشته یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های دهه فجر اعتبار اختصاص یافته بود که این رقم برای امسال به یک هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان یعنی نزدیک به دو برابر افزایش یافت.

مهدی رازجویان افزود : بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفت پروژه های جدیدی را در استان تعریف نکردیم و تلاش نمودیم تا پروژه های نیمه تمام را که قدمت بالایی هم داشتند به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار داشت : هر چقدر زمان بهره برداری پروژه ها کوتاه تر باشد کام مردم شیرین تر شده و رضایت مندی آنها دو چندان خواهد شد.

رازجویان با بیان اینکه امسال فعالیت بخش خصوصی نسبت به گذشته بیشتر شده است ، خاطرنشان کرد : باید خدمات و دستاوردهای نظام و دولت به مردم بازگو شود تا آنها که پشتوانه های نظام هستند بیش از پیش در عرصه های مختلف حضور یابند.

وی به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند اشاره کرد و افزود : استکبار جهانی با کمک رسانه های خود تلاش دارد تا مردم را از رفتن به راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین صندوق های رای منصرف کنند اما ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود سیلی دیگری به آنها خواهد زد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ، وحدت و یکپارچگی ملت ایران رمز پیروزی آنها در برابر استکبار جهانی است و باید این روند همچنان ادامه داشته باشد.

فرماندار ویژه تنکابن نیز در این آیین گفت: در شرایط تحریم ها و فشارهای اقتصادی قطار توسعه و عمران نه تنها در کشور بلکه در این شهرستان نیز متوقف نشده و با سرعت به جلو حرکت می کند.

سید امیر حسینی جو با بیان اینکه یکی از ویژگی های نظام مردمی بودن آن است ، افزود : با این افتتاح ها مسئولان می خواهند خوشحالی خود را با مردم شریک کنند و خدمات انجام شده را به آنها معرفی نمایند.

وی بر ضرورت ادامه ساماندهی رودخانه های منطقه تاکید کرد و اظهار داشت : تاکنون اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته و برای آنکه به نتیجه مطلوب برسیم باید این روند را ادامه دهیم.

حسینی جو خاطرنشان کرد : استکبار جهانی از وحدت جهان اسلام که در ایران و سایر کشورهای اسلامی است هراس دارد و تلاش دارد تا به این صفوف محکم خدشه وارد کند اما ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند سیلی سخت تری به انها خواهد زد.

وی یادآور شد : پیروز واقعی انتخابات ، مردم هستند و انشاا... شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق رای خواهیم بود.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha