۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۱۰
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83671239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی گلستان از مسابقات آفرود قهرمانی کشور و چند خبر ورزشی کوتاه

گرگان - ایرنا - صعود تیم پاس گرگان به مرحله حذفی لیگ دسته اول والیبال کشور، برگزاری مسابقات شطرنج جام فجر در گرگان و میزبانی گرگان از مسابقات آفرود قهرمانی کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز سه‌شنبه گلستان است.

سید حافظ بنی عقیل از بندرگز مدال طلای مسابقات کاراته بین المللی جام فجر شوتوکانبه میزبانی تهران و باحضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان و گرجستان را کسب کرد.

**

تیم پاس گرگان در آخرین دیدار هفته هفدهم مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور، در گرگان با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سفیرجوان رامسر به برتری رسید و به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.

**

 بابک فدایی زاده و قربانعلی روشنی در جلسات جداگانه مجمع انتخاباتی به عنوان روسای هیات های بولینگ و تیراندازی گلستان انتخاب شدند.

**

علی‌آبادکتول از ۲۶ بهمن تا یکم دی میزبان دور برگشت گروه یک  مسابقات لیگ دو والیبال کشور است.

در این رقابت‌ها تیم‌های هیات والیبال علی آباد، میدان آق قلا ، اوچ یلدز آق قلا، مسکن سازان ثامن مشهد و آکادمی درخشش زنجان به مصاف هم می روند.

**

فینال مسابقات آفرود قهرمانی کشور روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلستان(کریم آباد) در گرگان برگزار می شود.

**

امیر صدیقی، نوید رضایی‌فر و بهنام یخچالی بازیکنان عضو تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

**

مسابقات شطرنج رپید جام فجر هیرکان گرگان با ۴۹ شرکت کننده و در ۷ دور به روش سوئیسی در سالن هیات شطرنج گرگان برگزار شد که در بخش آزاد عبدالمجید روحی با ۶ امتیاز از گمیشان قهرمان شد و در بخش بانوان ارنواز فخار به مقام نخست دست یافت.

مقام اول رده سنی پیشکسوتان این مسابقات هم به محمد ابراهیم اثنی عشری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha