۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1913
کد خبر: 83675927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید عماد مغنیه از نگاه سردار سلیمانی

۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۱۱
کد خبر: 83675927
شهید عماد مغنیه از نگاه سردار سلیمانی

بیروت – ایرنا – سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در وصف شهید عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان گفت: او شبیه ترین صفت به لحاظ شجاعت در صحنه جنگ به مالک اشتر داشت.

سردار سلیمانی در ویدیویی که شبکه تلویزیونی المنار وابسته به حزب الله امروز (یکشنبه) پخش کرد، افزود: مغنیه افزون بر شجاعت، انسان مخلص، مجاهد حقیقی و باهوش بود.

وی خاطرنشان کرد: قدرت و ظرفیت وجودی انسان ها متفاوت است. برخی به اندازه ی یک نفر، بعضی به اندازه ی ۱۰ شخص  و برخی دیگر به اندازه ی صدها تَن و یک جمعیت، قدرت و ظرفیت دارند و توان و ظرفیت وجودی عماد مغنیه بسیار بالا بود.

حاج قاسم سلیمانی در این ویدیو گفت: او در عین حال متواضع و قلب رقیقی داشت. بارها دیدمش که گریه می کرد. در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ میلادی سیدحسن نصرالله سخنرانی و او گریه می کرد. وقتی مجاهدان برایش نامه می نوشتند او می خواند و گریه می کرد.

فرمانده شهید نیروی قدس تاکید کرد: قلب خاضع، متواضع و سلیم، بر دین و دنیای انسان تاثیر مثبت می گذارد.

عماد مغنیه ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۲ فوریه ۲۰۰۸) در سوریه به وسیله رژیم صهیونیستی و سپهبد قاسم سلیمانی به همراه ۹ نفر از همرزمانش سیزدهم دی ماه ۹۸ در بغداد به وسیله نیروهای آمریکایی ترور و شهید شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha