۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۰۰
کد خبر: 83677312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی آغاز شد

۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۰۰
کد خبر: 83677312
سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی آغاز شد

تهران - ایرنا- سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی با حضور رییس جمهوری در سالن اجلاس سران آغاز شد.

سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری وزیر علوم تحقیقات فناوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سالن اجلاس سران در تهران آغاز شد.  

از میان ٣٢٨ طرح که امسال به دبیرخانه جشنواره ارایه شده است، تا ١٠ طرح داخلی و ۵ طرح خارجی به عنوان طرح برگزیده معرفی و از پدید آورندگان آن توسط رییس جمهوری تجلیل می‌شود.

جشنواره های بین المللی و جوان خوارزمی توسط سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از سازمان های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شوند.
جشنواره خوارزمی که قدیمی ترین جشنواره در زمینه علوم فنی و مهندسی در ایران است و از ۱۳۶۶ آغاز به کار کرد، در بخش بین الملل امسال سی و سومین دوره را پشت سر می گذارد.

این رویداد علمی و پژوهشی با هدف ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران، ترویج فرهنگ کارآفرینی، دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات، به شناسایی مخترعان و پژوهشگران برتر کشور می پردازند.
از اهداف برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری‌های علمی وفناوری درسطح جهانی و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان جشنواره، است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha