۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 83680532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تردد در محور دندی - تکاب یک‌طرفه است

۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶
کد خبر: 83680532
تردد در محور دندی - تکاب یک‌طرفه است

مهاباد- ایرنا- دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه محور دوراهی ایران‌خواه - تکاب همچنان بسته است، گفت: تردد در محور دندی - تکاب نیز تنها به‌صورت یک‌طرفه و محدود امکان‌پذیر است.

حبیب‌الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برف‌روبی محور دندی - تکاب از سمت استان زنجان همچنان ادامه دارد و هنوز به طور کامل بازگشایی نشده و تردد خودروها در این مسیر تنها از طرف تکاب قابل انجام است.

وی با بیان اینکه راهداران استان زنجان تلاش می‌کنند تا روزهای آینده این محور به‌طور کامل بازگشایی شود، اظهارداشت: اختلال تردد در محور دندی - تکاب از سمت استان زنجان وجود دارد و این محور در حوزه استحفاظی تکاب تا کیلومتر ۵۵ باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی بیان کرد: محور دوراهی ایران‌خواه - تکاب نیز در حوزه استحفاظی استان کردستان از ۱۰ روز قبل به علت کولاک شدید مسدود شده و تردد در آن امکان‌پذیر نیست.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب ادامه داد: محور فرعی دوراهی ایران‌خواه از سمت تکاب تا کیلومتر ۱۲ بازگشایی شده و باز است اما به‌علت بسته بودن این محور در حوزه استان کردستان تردد در آن ممنوع است.

«شیوخی»، اضافه کرد: رانندگان و مسافرانی که قصد تردد به شهرهای استان زنجان و کردستان از جمله دندی، دیواندره و سقز را دارند از تردد در محورهای فرعی خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر و با جاده‌هایی برف‌گیر و سخت‌گذر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha