۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83682342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار :آمادگی لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای پیشگیری از ورود و شیوع ویروس کرونا در استان امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست کارگروه سلامت و قرارگاه زیستی این استان افزود: هیچ مورد مشکوکی در خصوص ویروس کرونا در استان شناسایی نشده است اما باید در خصوص پیشگیری از ورود و شیوع آن آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه وضعیت استان را به طور کامل رصد می‌کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

عباسی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، تصریح کرد: باید در همین خصوص آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در جامعه تشریح شود چرا که آموزش ، راه مبارزه با این ویروس است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تنها مرجع اطلاع‌رسانی در خصوص ویروس کرونا را دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و افزود: مردم به اخبار خلاف واقع که در فضای مجازی منتشر می‌شود دقت نکنند و تنها اخبار صحیح را از علوم پزشکی دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، به ۲۴ کشور جهان شماری نیز سرایت کرده است.

شست و شوی دست‌ها با آب و صابون ،رعایت نکات بهداشتی ، جلوگیری از دست دادن های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha