۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83683378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 ملت ایران با حضور در صحنه های حساس حضور حداکثری خود را به نمایش گذاشته اند

زنجان - ایرنا - امام جمعه سلطانیه گفت: ملت ایران در رخدادهای مهم به ویژه صحنه های انتخابات بر خلاف نقشه های دشمنان عمل کرده اند و این بار نیز مشارکت حداکثری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت در انتخابات تکلیف الهی، شرعی و ملی است و واجدان شرایط وظیفه دارند در این رخداد ملی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: روز انتخابات جشن ملی ایرانیان است، چرا که ملت همیشه سرافراز ایران طی روزها وهفته های اخیر تبلور حضور خود را در راهپمایی ۲۲ بهمن و شهادت سپبهد قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در این صحنه ها وفاداری خود را به نظام اسلامی به نمایش گذاشتند و در واقع  یکبار دیگر با آرمان های انقلاب و شهدا بیعت کردند.

امام جمعه سلطانیه گفت: آحاد مختلف مردم با حضور حداکثری و دشمن شکن خود در انتخابات امروز علاوه بر خنثی سازی توطئه های دشمنان در تشکیل مجلس قوی مشارکت فعالانه ای خواهند داشت تا در رفع مشکلات جامعه قدم بردارند.

وی، همچنین از شهروندان سلطانیه ای خواست با  حضور در پای صندوق های رای علاوه عمل به وظیفه خود رضایت امام راحل و شهدا را فراهم کرده و به ندای رهبری نیز پاسخ دهند.

طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، بسترهای لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی در شهرستان سلطانیه فراهم و ۳۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

از ۱۱۳ داوطلب این استان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف ۲۶ نفر، ۸۷ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی ماندند.

از مجموع نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت ۵۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۵ نفر حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه، ۹ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده و ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان

خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha