۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۳
کد خبر: 83683781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رأی اولی‌های ورامینی بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند

تهران- ایرنا- دانش آموزان رأی اولی شهرستان ورامین روز جمعه با حضور در شعب اخذ رأی، بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، ده‌ها نفر از دانش آموزان رأی اولی ورامین، در نخستین تجربه سیاسی حضور خود در انتخابات، به صورت دسته جمعی در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند تا این حضور را به عنوان جشن تکلیف سیاسی خود جشن بگیرند.

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی از این جوانان آینده‌ساز ایران اسلامی با شیرینی استقبال کردند و این بلوغ را به آنان تبریک گفتند.

جمعی از این دانش آموزان به خبرنگار ایرنا گفتند: ما امروز مهمترین آزمون سیاسی خود را با حضور در انتخابات مجلس تجربه‌ می‌کنیم و باور داریم که این حضور در آینده کشور اثرگذار است.
محدثه احمدی، دانش آموز رأی اولی ورامینی گفت: همانطور که از نظر شرعی به سن تکلیف می رسیم، امروز نیز از بعد سیاسی و مشارکت اجتماعی به سن تکلیف رسیدیم و آن را جشن می گیریم.

وی افزود: امروز من خودم را یک فرد اثر گذار در جامعه می‌دانم، نظام روی رأی من حساب کرده و من از این فرصت با انتخاب فرد اصلح به بهترین نحو استفاده می‌کنم.

دیگر دانش آموز رأی اولی ورامین گفت: هر چند که ما دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌ایم ولی خود را از ارزش‌های نظام جدا نمی‌دانیم و پای ارزش‌هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده‌ ایستاده‌ایم.

مریم اسدپور افزود: ما آینده سازان ایران اسلامی هستیم، درس می‌خوانیم، در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مشارکت می‌کنیم تا از میراث پدرانمان حراست کنیم.

وی گفت : حضور دسته‌جمعی ما این پیام را دارد که با وحدت و همدلی است که می‌توان از کشور مراقبت کرد و توطئه دشمن را نمود.

بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ رأی اولی ورامینی امروز آراء خود را به صندوق‌ها می‌ریزند.

حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha