حضور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران است

تهران – ایرنا – وزیر ورزش و جوانان، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را، تضمین کننده امنیت، عزت واقتدار میهن اسلامی دانست.

«مسعود سلطانی فر»  روز جمعه با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مردم در طول ۴۱ سال گذشته نشان داده‌اند که همواره در همه صحنه‌های دفاع از حریم نظام، کیان نظام و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ما با عزت و اقتدار ایستاده‌اند.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را، تضمین کننده امنیت، عزت واقتدار میهن اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد که  تا ساعات پایانی امروز جمعه به همین شکل شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای باشیم.

وزیر ورزش و جوانان یادآورشد: به طور حتم مشارکت بالای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دشمنان نظام اسلامی را که منتظر حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های رای هستند تا فشارهایشان را بیشتر کنند ناکام و ناامید خواهد کرد.

سلطانی فر در ادامه در خصوص تمهیدات وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میادین ورزشی و ورزشکاران گفت: ما از طریق فدراسیون پزشکی یک آماده باش اعلام کردیم تا همکاران ما تمام تمهیدات لازم را در این بخش به کار گیرند تا در کلیه محیط های ورزشی از ورزشگاه‌ها و اردوهای ورزشی  تدابیر لازم به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha